|
Renault 5 Forum sympatyków i miłośników Renault 5
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patriota
Renault 5
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z brzucha Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:10, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
cockolwiek tylko co zmrozi hyba nie???
snieg;))
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radari
Renault 5
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:56, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Artibrt napisał: | sprężone powietrze do czyszczenia elektroniki może.... |
napowno nie... powietrze to powietrze nie ma takiej niskiej temp, jest niewiele chlodniejsze od temp pokojowej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kali___
Renault 5
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 18:02, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
właśnie , ze spreżone powietrze ............tylko trzeba trafić na takie, które jest nabite Co2
Jak sie co2 rozpreża to mrozi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radari
Renault 5
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:46, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
spręzone ale raczej nie do czyszczenia elektroniki... układy zazwyczaj nie lubią niskich temperatur...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mieszko
Renault 5
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:43, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jak co2 to może z migo-matu(bądź mig-matu jak kto woli) tam jest butla z co2...
lub mozna tez wykorzystać sprężony co2 z naboi do gazowych wiatrówek lub czegoś takiego w tym stylu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ob
Renault 5
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 23:31, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mieszko: przy butli co2 jest za małe ciśnienie na wyjściu.
Jak dasz bez reduktora to nie zakręcisz zaworu, bo albo ręce zamarzną, abo zawór
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sweeper
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 7:24, 28 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie bardzo widzi mi się ten sposób na wgniecenia - ciekawe jak wygląda struktura karoserii po takiej zabawie
następne uderzenie i dziura w błotniku lub drzwiach...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ob
Renault 5
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 8:37, 28 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Sweeper: nie tak szybko struktura metalu się zmieni, to kubek po jogurcie
Blacharze sami używają tej metody, z tym że stosują suchy lód.
Suchy lód jest idealny także na zdejmowanie mat bitumicznych (znikają bez śladów)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoshi
Renault 5
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:38, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A suchy lód to nic innego jak zamrożony dwutlenek wegla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zuwik
Renault 5
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 23:43, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A w zasadzie nie zamrożony a sprężony na tyle, by przejść w stan ciekły, co przy ciśnieniu atmosferycznym osiągalne jest przy ok. -80 stopniach jeśli mnie pamięć nie myli. Dlatego koleś odwraca puszkę - żeby wyleciało ciekłe CO2
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|