 |
Renault 5 Forum sympatyków i miłośników Renault 5
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sweeper
Administrator

Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 17:25, 09 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
eee chcesz kupić 1.7 GTE ?
Maolat ma takie - "strasznie" wolne autko
przy dodawaniu gazu możesz się zersać ze "strachu"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blaz
Renault 5

Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:40, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja osobiście bym brał jednak GTX-a , miałem takiego śmigaja, i fruwał trzeba przyznać, autko ma 92KM przy 5500obr, i moment 138Nm przy 3500, jest czym jechac, gaznik dwugardzielowy, przy spokojnej jezdzie pali z jednego "gardła" (chyba:)) przy depnieciu wciska w fotel, jest bardzo prostej budowy, nie ma sie co spuć jak w gte a osiagi praktycznie takie same, mi palił ok 8l na trasie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Renault 5

Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:19, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Też mam 1.7 na gazniku i na trasie pali nawet 6.5 litra ale już po mieście i wiochach to 10litrów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blaz
Renault 5

Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:35, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zalezy jak kto jezdzi, bo mi sie zadko zdarzało jechac na trasie mniej niz 120-130, tym autkiem nie da sie tak:) kazdy kto raz cisnie do oporu pedał z prawej, zostaje "zaczarowany". nie no na powaznie to fajne autko, ajk sie cche oszczednie jechac to nie wciska sie gazu do konca nie kreci powyzej 4tys obr, wtedy na jednej przepustnicy sie smiga i mozna zaoszczedzic, ale jak komus nie szkoda na wache to ogień: z drugiej strony po co kupowac auto z takim silnikiem zeby powoli jezdzic?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
clio-energy
Renault 5

Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:59, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dowiedizlem sie zo to ten najslabszy silnik 73 km na monowtrysku , powiedzcie czy po zmianie wtrysku zwiekszy sie moc czy silniki sie tez róznia....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
clio-energy
Renault 5

Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 12:27, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
aha jeszcze jedno pytanie, czy zawieszenie w GTE różnilo sie od zawieszen modelow podstawowych?? w clio 16v i 16s byly inne belki - twardsze i szersze przez co samochod byl lepszy trakcyjnie, czy w piateczkach tez tak bylo??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lodoo
Renault 5

Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 2741
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: wlosłaf
|
Wysłany: Czw 12:42, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zawias byl inny w GTTurb i w GTE tylko - belka 4 drazkowa, zawias nizszy o 35mm i twardsze amory
gtx'y itd majaa to samo co R5 1,1 nawet ten 92KM
zmiana wtrysku nic nie da.... trzeba caly osprzet z GTE (komputer, kolektory, wiazka pod maska, przepustnica itd...) no i gte ma krotsza skrzynie niz gtx
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
clio-energy
Renault 5

Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 13:41, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mam na oku GTE ale tego SPI i bylem ciekaw jak mu zrobic te 93 co w MPI, jezdzilem ostatnio GTT i zawias jest tam bardzo przyjemny generalnie samochód jest przyklejony
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blaz
Renault 5

Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:09, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nie wiem na pewno wiec nie gadam ale nie sadze ze 1.1 ma taki sam zawias jak GTX, cos mi sie to nie wydaje, skoro hamulce sa inne, z tyłu wieksze bebny w GTX a z przodu tarcze wentylowane to mysle ze zawias tez ruszyli, ale moze sie myle. tego 1.7 na monowtrysku sie nie opyla kupowac, jechałem takim miał nie 1721 tylko 1709 pojemnosc, czuc ze słabszu o wiele, lepiej juz kupic gtr-a jakaś mocniejsza wersje bo były takie ponad 70koni zdaje sie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|