Forum Renault 5 Strona Główna Renault 5
Forum sympatyków i miłośników Renault 5
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renault 5 GTTurbo Kontra Kadett GSI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Renault 5 Strona Główna -> Ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzik
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wawka

PostWysłany: Czw 21:06, 18 Sty 2007    Temat postu:

Maolat napisał:
ale miał być kadet GSI a nie robili GSI w kombiku :>


Zostalo to sprawdzone ze swapowane 2.0 16v, zdrowe i majace 155KM Smile
Swoja droga niezly sleeper Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maolat
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 21:31, 18 Sty 2007    Temat postu:

CCinek jechałeś kiedyś gtturbo :> cały plus ejst taki z włsnie przy tym silniku czyli turbo on ciagnie bardzo mocno od 3500 w gore i potem puchną wolnossace a turbo tak ładuje ze tylecisz do zamknecia budzika jak szczała Smile (wolnossace potem słabo sie wkrecaja np GTE szybki jest ale jak miałem to r cisłem na max i wkrecał sie powolutku a GTT leci i niema ochoty sie zatrzymac ;])
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CCinek
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 16:49, 19 Sty 2007    Temat postu:

Maolat napisał:
CCinek jechałeś kiedyś gtturbo :> cały plus ejst taki z włsnie przy tym silniku czyli turbo on ciagnie bardzo mocno od 3500 w gore i potem puchną wolnossace a turbo tak ładuje ze tylecisz do zamknecia budzika jak szczała Smile (wolnossace potem słabo sie wkrecaja np GTE szybki jest ale jak miałem to r cisłem na max i wkrecał sie powolutku a GTT leci i niema ochoty sie zatrzymac ;])


GTT nie jechałem akurat ale czymś podobnym to tak.
Co do puchnięcia silnika na wysokich obrotach to przejedź się jakimś 16v albo V-tec to nie wiem czy to puchnie.
Autko które zrobił na mnie największe wrażenie swoimi osiągami to był Civic IVgen z B16A1.




PS. Oczywiście nie chce się z kimś sprzeczać albo kłucić. Forum chyba jest po to żeby wynienić się zdaniami i doświadczeniami

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzik
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wawka

PostWysłany: Pią 18:13, 19 Sty 2007    Temat postu:

CCinek napisał:

GTT nie jechałem akurat ale czymś podobnym to tak.
Co do puchnięcia silnika na wysokich obrotach to przejedź się jakimś 16v albo V-tec to nie wiem czy to puchnie.
Autko które zrobił na mnie największe wrażenie swoimi osiągami to był Civic IVgen z B16A1.


A czym podobnym jechales?

Ja mam porownanie GTT vs kilka samochodow.
16v doskonale znam bo takim codziennie jezdze, mocniejszym od B16A1.
I GTT go wciaga.

Scigalem sie kiedys z bardzo szybka Toyota TS. 1,8 16v 192KM.
Zwalilem start i na starcie dostalem duzo, kilka dlugosci. Na III-ce poprostu wyprzedzilem jak malucha na trasie. Gosc byl w szoku.

Tu masz nagranie 0-190 seryjnej GTT.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CCinek
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:37, 19 Sty 2007    Temat postu:

Wiem że zaraz ktoś powie że to fiat itp ale to coś podobne to CC 1.2 16v turbo. Jak ja tym jechałem to autko było w trakcie strojenia i miało coś w okolicach 130KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzik
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wawka

PostWysłany: Pią 19:22, 19 Sty 2007    Temat postu:

130KM w GTT to jest nic.
Ja przy pierwszym podejsciu bez "strojenia" mialem:
[link widoczny dla zalogowanych]

Po zmianie pompy nie hamowalem, ale bylo jeszcze przyjemniej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CCinek
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:02, 19 Sty 2007    Temat postu:

Właściciel tego cc ma na celu osiągnięcie 200KM. Jak ja jechałem tym autkiem to było krótko po stworzeniu, nie było wtedy jeszcze wystrojone i na dodatek silnik był na dotarciu, ale już wtedy fajnie się furka zbierała.

Jak zrobi się cieplej to postaram się go ściągnąć do wrocka na jakiś wspólny spot CC/SC i R5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzik
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wawka

PostWysłany: Pią 23:49, 19 Sty 2007    Temat postu:

Szkoda ze wrocek daleko.
Ja celuje w ponad 200 Smile

200 ma R5 po turbo, wydechu, ic i gazniku. Znam taki samochod Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KureckiGTT
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z krainy zakutych łbów

PostWysłany: Sob 8:43, 20 Sty 2007    Temat postu:

tylko spokojnie co wy porownujecie, postawcie seryjne gtt i seryjna zdrowa gsi w kadecie i kadett odjezdza jak chce gtt gdy zapnie trzeci bieg. co innego w astrze ktora jesdt duzo ciezsza od kajtka i robi sie ja jak chce, nie mowie juz o calibrze bo to to juz wogole jest smiech na sali
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CCinek
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:03, 20 Sty 2007    Temat postu:

KureckiGTT napisał:
tylko spokojnie co wy porownujecie, postawcie seryjne gtt i seryjna zdrowa gsi w kadecie i kadett odjezdza jak chce gtt gdy zapnie trzeci bieg. co innego w astrze ktora jesdt duzo ciezsza od kajtka i robi sie ja jak chce, nie mowie juz o calibrze bo to to juz wogole jest smiech na sali


Dlatego mówiłem że powinno się porównywać dwa seryjne autka bo takich po modach nie ma sensu bo zawsze znajdzie się lepiej zrobionego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Renault 5 Strona Główna -> Ogólny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin